Hari Akademik T.T

Assalamualaikum . Tak jawab dosa , kalau jawab sayang . And perfectly Annyeonghaseyo .


Tadi ada Hari Akademik a.k.a Hari Pengambilan Report Card XD . Ayah Zila datang . Sebelum nak naik kelas , ada seorang budak \macamlah aku ni tua sangat/ ni panggil . Dia mcm ni tau :

Budak : Kak Lala .......
Aku : (pandang belakang sebab LA datang dri prktaan Zila) Ye ?
Budak : Takde papelah .
Aku : (jeling budak tu jap) "Aku sepak jugak anak orang ni kang" -dalam hati-
 Dah sabar pastu terus naik kelas . 2 minutes later , The President Barak Obama pakai kopiah datang . Ah ? Sape ? Bapak-ku lah \cehh bangga/ . Cikgu pun cerita macam mana Zila kat kelas . Dia cakap :

  • Tak banyak bergaul
  •  Pelajaran merosot 
  •  Aku kena beri tumpuan lebih terhadap Maths and Science sbb Math = E and Science = D
Memang betul apa yang cikgu cakap . Zila tak banyak bergaul and memang Zila tak boleh fokus sangat kat Maths and Science . Takpelah . Gagal sekali tak bermakna gagal selamanya kan ? I'll try the best ! \semangat benor/

Pastu , jumpa cikgu Amutha . Cikgu Maths Zila .Cikgu cerita pasal macam mana Zila kat kelas and blablablabla =.=" Dah tu , BALIK !

p/s : Comel jugak nama LALA tu ye . Takpe-takpe jangan risau . Akan Zila buat sesuatu dengan nama tu . Jengjengjeng...........
Assalamualaikum + Annyeong + Jumpa Lagi !  

No comments: